Team Delta

Geen Delta Marktonderzoek zonder deze vier toppers.
Met trots stellen we aan je voor: Jan, Leonie, Mirjam en Tine.

Jan Urlings

Over Jan
Jan is marktonderzoeker in hart en nieren en zit ruim 25 jaar in het vak. In de loop der jaren heeft hij ruime ervaring opgedaan met alle mogelijke marketingvraagstukken (B2B en B2C) en vormen van onderzoek. Jan werkte eerder bij drie zeer uiteenlopende gerenommeerde bureaus: SKIM, Research International en MetrixLab. Met Delta Marktonderzoek geeft hij sinds 2013 invulling aan zijn visie op optimaal marktonderzoek: door intensieve samenwerking met klanten en collega’s marketingvraagstukken op praktische wijze oplossen, zodat opdrachtgevers gefundeerde beslissingen kunnen nemen en direct acties kunnen ondernemen.

Over Leonie
Leonie is al haar hele leven gefascineerd door het, soms irrationele, gedrag van mensen. Deze interesse maakte haar keuze voor het onderzoeksvak bijna vanzelfsprekend. Inmiddels werkt ze al 10 jaar met veel plezier als marktonderzoeker. Met een master Economische Psychologie op zak en een CV waarop Blauw Research, Radio Nederland Wereldomroep en Forum Business Research zijn terug te vinden, heeft Leonie een schat aan onderzoekskennis en -ervaring. Ze hecht veel waarde aan de bruikbaarheid van onderzoeksresultaten voor haar klanten, ongeacht of het daarvoor nodig is de doelstelling aan te scherpen, een out-of-the-box methode toe te passen, of op creatieve manier de resultaten te presenteren.

Leonie Harkes
Mirjam Klaren

Over Mirjam
Mirjam wist al tijdens haar studie Leisure, Tourism and Environment dat haar hart bij marktonderzoek lag. Na haar afstuderen koos ze dan ook voor een baan in de onderzoeksbranche en deed ervaring op bij MWM2 en Metrixlab. Of het nu om klanttevredenheid of merkbeleving gaat, Mirjam bijt zich graag vast in projecten en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Deze kwantitatieve held leeft onder het motto “een dag zonder SPSS, is een dag niet geleefd” en bewaakt de kwaliteit van onderzoeken. Een spin in het web, die blij wordt als haar klanten dat zijn.

Over Tine
Tine werd tijdens haar studie International Business & Management Studies verliefd op het onderzoeksvak en dat is nooit meer over gegaan. Het oplossen van steeds weer nieuwe puzzels blijft haar boeien en haar nieuwsgierigheid bevredigen. Met haar 15 jaar ervaring aan zowel bureau- (bij Ipsos, Blauw Research en Telecompaper) als klantzijde (bij Royal Flora Holland en Sofis) is ze een ware allround marktonderzoeker. Ze begrijpt haar klanten als geen ander en hecht veel waarde aan een prettige en eerlijke samenwerking. Tine vindt het belangrijk om verzorgde, overzichtelijke rapportages op te leveren die klanten helpen met het nemen van data driven beslissingen.

Tine Niezink